Subaru sonunda beklenen yeniliğini piyasaya sürüyor. İç mekanında küçük yenilikler yapılan Forester turbo Diesel motoru otomatik şanzımanla buluşturdu.
Aracın iç mekanında orta konsolun hafifçe makyajlandığı görülürken ses yalıtımı da daha başarılı hale getirilmiş.
Otomobilin asıl yeniliğiyse kaput altında yatıyor. 2 litre hacimli turbo Diesel motor elden geçirilerek daha sessiz ve sarsıntısız çalışması sağlanırken tüketim değeri de aşağıya çekilmiş. 148 beygir güç, 350 Nm tork üretebilen ünite 6 ileri vitesli manuel şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate ulaşma süresini 9.8 saniyeye indirirken ilk defa bu motorla sunulan sürekli değişken oranlı otomatik şanzıman (CVT) bu süreyi 9.6 saniyeye çekmiş.
0 yorum